Jak na reklamaci


Veškeré zboží na internetovém obchodu Dotek fantazie prochází pečlivou kontrolou, pokud se však vyskytne nějaká závada, rádi bychom pro Vás reklamační řízení maximálně zjednodušili.

Záruční doba na veškeré zboží objednané na internetové adrese www.dotekfantazie.cz, je pro kupujícího standardně 24 měsíců.

Kupující zašle vadné zboží k reklamaci na adresu:
Dotek fantazie - Zuzana Stráníková
Okružní 912, Týniště nad Orlicí, 517 21

Zásilka musí obsahovat:
  • Vadné zboží, které je dostatečně kompletní pro otestování vady (v případě výměny je nutné dodat kompletní produkt)
  • kopii nákupního dokladu
  • přesný popis závady
  • úplné kontaktní údaje kupujícího (hlavně zpáteční adresu a telefonní číslo)
Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i vady zboží.

Pro snadný průběh reklamace doporučujeme použít náš Formulář pro uplatnění reklamace.

Z našeho e-shopu odesíláme zboží dobře zabalené a v dobrém stavu. Došla-li Vám přesto zásilka viditelně poškozená, jednejte ihned ještě v přítomnosti zástupce přepravní společnosti. Je třeba s řidičem sepsat protokol o poškození (tzv. převzetí s výhradou), nebo zásilku nepřebírat.
 
Pokud najdete poškozené zboží po rozbalení, tak odešlete do 7 dnů od dodání fotografii s popisem poškození na e-mail info@dotekfantazie.cz. Obratem Vás budeme kontaktovat a domluvíme se s Vámi na řešení.

Chcete-li zboží pouze vrátit, není nutná reklamace, do 14 dnů od nákupu můžete odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, formulář naleznete ZDE

V případě že si nejste něčím jisti, nejprve nás prosím kontaktujte e-mailem na adrese info@dotekfantazie.cz nebo telefoním čísle 771 114 773.